Sunday, January 30, 2011

Header Design Untuk Coretan Si Hampeh!

Hasil amatur aku untuk Cik Zaza Petrelli (haha.. nama nak gempak). Saje hobi aku main-main dengan Photoshop.. Kalau korang nak header FREE meh contact aku.. tapi aku buat style simple-simple je.. saje nak asah skill.. aku boleh buatkan tapi tak boleh demand lebih-lebih la.. nama pun FREE kan.. haha.. 

Klik For Larger View
p/s: priority kepada follower aku.. kui kui kui

Sebarang Perbincangan Boleh Melalui Email Aku; mofaizmz@yahoo.com (FB pun boleh)

26 comments:

♥ solehah ♥ said...

ha!aku nak satu.FREE kan??
x kesian ka tgok blog aku xde header skarg nie... :(

Faiz Zaini said...

haha.. dan-dan je ko.. segan la aku.. ko lagi power bab2 ni..

♥ solehah ♥ said...

ish.xde ah..aku bab2 header comel2 je mampu buat.haha..

iwan_dextrous said...

wei..leh buatkan ak x..ak seyez nie..add fb ak...kte im...

. said...

wah.
ada
perkhidmatan
buat
header
free
lah
sini

rajinnya dia
baiknya dia

ok dah.
hehe

♥ solehah ♥ said...

aku nak header simple..
ngam ngn wrna blog aku skarang.
mcm biase ah.title..
i'm not pretty.i'm not ugly
aku nak size 980x400.. :)
jgn lupa letak doraemon skali..
kang majok pulak doremon tu.haha

ada title + doraemon.alhamdulillah..
aku puas hati dh..ngee :)

za said...

hehehhehe.. thanx bangat dong. ak demand kan? berkali-kali tu suh tukar. cian ko. ak lupe plak perkhidmatan ni free..keh3..

tp mmg mantap ah ko edit.terharu ai dong, hahha..

byk lagi ak nak tanye ni cekgu.. yg pasti, ko mmg cekgu terbek.aku pule anak murid yg lambat belajar

Faiz Zaini said...

iwan;
dah.. request send..

solehah;
wokeh.. esok malam aku kasi 1st design..

♥ solehah ♥ said...

okei deyh..ahernya..dpt jugak aku header baruu..hehe :)

maksehh..

Faiz Zaini said...

zaza;
haha.. xde hal la.. hari cuti bleh la aku main2 CS3 byk kali..

sbrg persoalan tanya je kat FB aku.. lagi senang camtu.. leh aku cite panjang2 sikit..

Anonymous said...

tolong wat untuk aku nyer leh??

cik-terompah said...

nak jugak beb,.,. nak de gamba terompah.. aci x? hahahaha

Mr. Swift said...

n a k j u g a k b o l e h ? : ).

A k u b u d a k b a i k . P E A C E ! HAHA.

Mr. Swift Currently Posted : Aku Dan Hati Dan Otak. Bagus! Tak bagus!

نورزاليخا بنت السعدي said...

wah..ade header free la...baek sungguh ! memandangkan slama nih nak buat header tak dapat2..nak jugak boleh???

fatian athiea said...

nak jugak!!!hahaha

Faiz Zaini said...

huhu.. ramainya.. boleh, hantar detail ke email aku.. boleh bincang betul2..

نورزاليخا بنت السعدي said...

dah msj kat fb..:)

♥ solehah ♥ said...

haha...abis2..rmai gile dh dtg..hehe :)

*psst.jgn lupa header aku bah.

Faiz Zaini said...

har har.. solehah, YM ada ke..email ke.. nak kasi url header tuh... 1st design dah siap.. kat opis shoutbox kena block

hamzah ian said...

kalau gua dpt secara free mesti best.. haha

Faiz Zaini said...

hamzah;
header lu dah cukup gempak hamzah..

SyedGraphix Dot Com said...

waaa.. nak jgak free...!

Faiz Zaini said...

haa.. syed, ni lg sorang.. korang lagi power beb!

نورزاليخا بنت السعدي said...

nak..nak...nak..kesian blog xde header...:(

Raji and Yeen said...

wahhh smart owh ;D
kau mmg hebat buat header~ :D

LADYHEART said...

nak jgk..nak jgk..hehe..blog ladyheart xde header la..xreti nak wat..bantu la ladyheart..hehe..:)