Monday, November 15, 2010

My Story: Sesi Lepas Geram di It's A Hit Batting Cage!!

Aku pernah tulis entry tentang batting cage di One Utama,Damansara dulu. Dan untuk ke sekian kalinya aku ke It's A Hit Batting Cage yang terletak di Upper Roof,One Utama dengan office mate aku..




Price rate untuk game ni pun dah berubah, dah murah dan berbaloi aku rasa untuk sesi melepas geram,hahaha..
15 biji bola = 1 Token = RM5
150 biji bola= 10 Token= RM30 (RM3 per token,lagi murah kalau main ramai-ramai)
Hitting ratio aku pun dah naik sikit dengan 13/30. Hahah, kalau nak banding dengan masa 1st time main.. so, sapa yang follow aku masa 1st time tu nak repeat jom ar!! Otot bahu aku pun sengal-sengal lagi + mood tak keluar lagi hari Isnin, meh tengok aksi hari tersebut..


Angenzz
Nips Buzzed
Tuan Punya Blog
Hedayat 7
Era Bear
Diyanne
Apey Malique
Dan dalam keluar lepas geram tu pun, rupanya ada birthday surprise untuk aku dan Apey Malique. Thanks guys!!



2 comments:

Unknown said...

aduh! kek itu sedap! Nyum! Nyum!

Cik Goyos /Goyos-chan said...

wah best nyer~ teringin pergi batting cage tu lg...