Saturday, December 4, 2010

Poster Edit Contest!

Lagi satu hasil kerja amatur aku. Suka betul aku buat mende macam ni kebelakangan ni, xtau kenapa. Tapi aku puas hati lor.. Hasil ni walaupun tak sama dengan apa yang aku bayangkan dalam kepala, tapi aku masih suka lor..

Dan aku nak guna photomanipulation ni untuk join contest anjuran Hakim Zailan. Info pasal contest ni korang boleh dapatkan di blog penganjur dengan klik pada banner di bawah!


Tarikh tutup contest 26 Disember 2010* Tertakluk pada perubahan semasa.

Dan ini poster yang aku bawak masuk dalam contest ni!

The Blogger: Inspired By The Godfather Trilogy
Kena tag 3 orang plak, so aku tag minion aku!hahaha;

Sapa tak penah tengok The Godfather Trilogy? Walaupun ni movie lama sebelum aku lahir, aku still boleh terima konsep dan jalan cerita trilogy ni dan aku paling minat dengan Part I dan Part II. Masuk Part III aku dah rasa bosan sikit tapi masih seronok untuk dilayan.

3 quote aku paling suka dalam movie ni;
"Never hate your enemies, it affects your judgment" - Micheal Corleone
"A man who doesn't spend time with his family cannot be a real man" - Don Vito Corleone
"I'll make you an offer you can't refuse" - Don Vito Corleone

1 comment:

Hakim Zailan said...

idea kreatif..hahah..
terbaek la bro,trimas join!