Monday, March 7, 2011

Lagi Header Untuk Kengkawan

Busy pulak aku kebelakangan ni.. Ada orang pernah mengadu kat aku;"Letih la.. kerja banyak..!" Lepas tu,ada seorang brader kat sebelah aku dengan selamba jawab "Kalau tak de kerja.. tak de la post kau tu.. tak de la gaji.." haha.. padu betul rembatan brader 30-an tu..

Semua header di bawah ni, adalah untuk kengkawan yang request dalam bulan Februari lepas. Untuk yang request pada hujung bulan Februari dan awal bulan Mac tu.. di harap korang masih sabar menanti ye, ada je aku simpan rekod korang.. ada masa lapang je nanti aku buatkan. Kalau ada yang request tapi aku tak buat, jawapannya simple je.. aku tak de rekod request korang tu.. request melalui kotak komen dan shoutbox memang kadang-kadang aku terlepas pandang.. ataupun korang tak reply email aku.. macam mana aku nak buat.. so, silalah hubungi aku melalui email ataupun FB.


Header kawan-kawan yang lain:
Header Untuk Kengkawan
Header Doraemon Untuk Solehah
Header Design Untuk Coretan Si Hampeh

p/s: haha.. brader kat ofis ni tanya berapa upah aku amik untuk buat header ni, aku jawab FREE je.. tak percaya pulak brader tu.. salah ke aku nak buat FREE? tapi brader tu ada usulkan aku buat style assassin dalam filem 'Faster'.. amik upah seringgit je.. hehe.. cool beb, lantak la ada orang nak kutuk filem tu.. tapi aku suka genre filem macam tu..

33 comments:

lalink7 said...

canteknye yg ladyheart tuee..nak camtuee...

huuuuuuuuuuu =D

Faiz Zaini said...

lalink7;
reply email ye :)

Faiz Zaini said...

email:mofaizmz@yahoo.com

p/s: aku rasa macam ralat plak reveal email aku banyak kali..

WanitaMustanir said...

thanks bro faiz..

my sis jeles dgn header baru yg bro buatkan nih.. sebab ada awan2 dan cahaya kat huruf 'm'

Anyway, thanks ye bro faiz.. :)

ms. Mermaid said...

awk... sape punyer blog "From the inside Out" tu?? suke ayat yg dye gunekan.. :P

Faiz Zaini said...

shira;
ok :) sama2..

ms. mermaid;
ni link blog dia.. http://appleambergriss.blogspot.com

Cik Goyos /Goyos-chan said...

wah~ en faiz.. terbaik la.. buka biznes la.. hehehe

Faiz Zaini said...

linda;
hahah.. bukan aku xnak buat bisnes.. tp xde masa.. aku buat suma ni pada masa lapang je.. kalau aku buat bisnes.. nak kena ikut customer punya timeline.. xsempat beb..

zaza ismail said...

wa tq..terharu tgk header tu

Faiz Zaini said...

Zaza;
dah dapat ke header tu.. dah send rasanya..

ƨʏι∂αн αнмα∂ said...
This comment has been removed by the author.
cik goyos said...

masa jd penghalang ek~ x per wt masa ni kutip pengalaman.. chaiyo² bro :)

SyedGraphix Dot Com said...

pehhhh..mmg dasat la kot. tabik!!

Hakim Zailan said...

terbaek r ko bro..rajin gile..siap watkan free lagi..

Faiz Zaini said...

syed;
salute ko jugak.. art ko pun apa kurangnya..

hakim;
haha.. bukan aku buat on the spot bila org request.. aku buat bila ada masa terluang.. dari aku duk lepak depan tv, bek aku main dengan photoshop.. terasah la sikit skill aku..

hehe,sebab tu orang request awal februari baru jumaat lepas aku siap..

Faiz Zaini said...

linda;
hahaha.. apasal delete? sapa ros syida.. bajet dlete, aku xnmpak.. hahaha

Cik Goyos /Goyos-chan said...

hahaha, aku termasuk akaun adik aku daa.. ekekeke cilap r bro~

fatian athiea said...

alaaaa..







jgn la cas lagi..










yg aku punya pun xsmpat2 nak tmpah lg...








kalau nak caj pun..







aku punya free lah ek..hehehe









bdw bro.. superb smue!

comel said...

heheheh...
bagus2! cantik header
sape cakap cerite FASTER lame aku lepok2 pale dia than ikat kat kerusi than bukak tv depan muke dan ulang cerite ti untuk 100kali
hahahahahahah

best kot tengok cerita macam tu...

nway FAZA tu nama dari Awek aku
dia cakap nama bini baru kena FAZA kalu x dia jeles
hahahahaha

scya lollita said...

hee, nice . cik scya nk blaja wat sndr gak .
haihh, exam3 :(

Raji and Yeen said...

hohooh aah lah
dpt pahala dapat juga skit duit
amik upah seringgit jer ;P boleh transfer jgak kan kt bank? xD

Raden said...

suda..sy nk juge...

Nur Insyirah said...

Aaaaaa nak jugak!! open lg ke service buat header ni?? hehehe nak3!

F_H said...

ohh nice... bile la ak nk pndai wat header sndiri.. ades..

Berto said...

chantek, rasa mcm nak satu je..hehe

soutulmujahid.com said...

cantik2 belaka

iwan_dextrous said...

lu memang superb r bro

lalink7 said...

http://husnalalink.blogspot.com/2011/03/i-got-new-header-for-freethanks-faiz.html

entri untuk faiz..

thanks a lot ye..

Hakim Zailan said...

nak header!nak header!huhu...
berapa cas bro?nak tempah satuw!!

nadyaya_wowoo said...
This comment has been removed by the author.
nadyaya_wowoo said...

nak satu! free lagi er? haha! sgt berkasih terima kalau sudi nak buat ;p

Faiz Zaini said...

dah x buat la.. xsempat..

za said...

sume lawa..