Tuesday, February 1, 2011

Header Doraemon Untuk Solehah!

Lepas aku publish entry header FREE kelmarin, laju je Solehah mintak header.. Pantas!!Menunjukkan beliau memang rajin terjah blog aku.. So, aku kasi bukan 1 tapi 3 sekali header Doraemon kat dia.. haha..

Aku bukan pro, aku cuma suka main-main dengan photoshop ni.. godek-godek function dalam tu selagi boleh.. sebab tu aku kasi FREE je.. selain menghargai sokongan orang-orang yang selalu masuk blog rojak aku ni.. har har har..


Solehah siap buat entry pasal mende alah ni.. haha.. tapi ada salah faham di situ.. aku bukan buat promosi ye kawan-kawan.. aku cuma beri penghargaan kepada orang-orang yang selalu bertandang ke blog ni je.. aku buat selagi mampu je la ye.. :)

p/s: sebenarnya aku dah siapkan entry ni semalam.. tapi sengaja nak publish hari ni.. haha.. 1st entry untuk Februari!!

p/s lagi: kepada kawan-kawan yang nak header, aku prefer melalui email atau FB.. senang nak borak :) priority pada follower yang selalu terjah blog ni.. har har har

19 comments:

♥ solehah ♥ said...

haha..maskeh2..
eh.ko tau..smalam aku jalan2 pegi blog org..ada sorg bloger pcya ckp aku tu,,promotion sblom thn baru cina habis..gelak2 aku sorg dpn lptop.ya Allah.bedosanya aku menipu..
ngeee..

♥ solehah ♥ said...

haha.smpai cni jugak ohh mejuez..
mintak laa ngn faiz tu cepat..ngee.

akubersamaCahya said...

siapa xnak header free.. hehehe.. ade yg leh watkan tapi berbayr.. free kan best.. but after all.. keje tangan org takkan tak byr.. heeee..

hebat la! tak pro photshop pun dh chantekk..klu dah pro???

♥ solehah ♥ said...

cepat abc..cepat..
mintak header ngn faiz..hehe.. :)

MIRUL said...

hahha...solehah...

♥ solehah ♥ said...

hahaha..mirul..

*eh2..asl muke solehah je bnyk kt cni eh??mcm admin blog nie pulak.hahaha..mentg2 entri untk solehah kn.wahahaha..

Faiz Zaini said...

a'ah memang entry utk ko pun.. haha

♥ solehah ♥ said...

haha..makseh..makseh.. :)
lari cepat2 la aku dr cni..
asek muka ♥ solehah ♥ komen.haha..
kang ade yg stress tengok..
agagagaga.

miera said...

aduh.. malangnya gue baru aje lalu sini... tak boleh mintak la? header ku kesian kot.haha

Ain Atika Zailani said...

ahahhaah comelnya doremon...nakkkk....

iwan_dextrous said...

wow...menarik..hihihi

Khairi Mohd said...

Cun blog ni :)

HEader tu pun cun walau ringkas. Mesti solehah suka. :)

♥ solehah ♥ said...

hehe..solehah memang sukaa :)

za said...

lawa gler... haisssshh... mkn ape jadik kreatif?

Faiz Zaini said...

makan nasi+budu+sambal tempoyak.. nyum nyum nyum..

nur 'afifah :) said...

wah...nak headder jugak.! boleh.? hehe (: *follower ke 100.! yeah.!* :D

SyedGraphix Dot Com said...

waaaa..lawa laa :'( .
utk aku bilaa? ;)

Raji and Yeen said...

woahhh lawa owh
cute2 ;D
mmg pro btol

Faiz Zaini said...

syed.. mu lg power dr aku.. watpe mntak ngn aku.. hahaha..