Wednesday, February 16, 2011

Header Untuk Kengkawan!

Hoo.. header ni dah lama aku siapkan tapi baru hari ni aku publish.. aku buat habis simple dah ni, dan semua yang aku buat ni hasil dari idea aku pada ketika tu.. kalau suruh aku buat balik ni, peratus nak dapat hasil yang sama tu agak-agak rendah.. sebab tu aku tekankan idea adalah antara bahan penting kalau korang nak hasilkan sesuatu.. ada orang cakap idea yang rare boleh datang bila-bila masa even masa tu korang tengah meneran.. hoo..

Ada orang tanya berapa aku letak untuk hasil aku ni, aku jawab FREE je.. pasal aku rasa tak cukup bagus lagi nak jual mende ni, aku anggap sebagai latihan je.. dan sebagai menghargai kawan-kawan blogger yang lain.. biar semua sama-sama ada header.. baru COOL!!



p/s: kalau ada kawan-kawan yang nak header free lagi boleh contact aku.. dan sebab mende ni free so, xleh nak demand sangat ar.. hehe.. arr.. aku prefer korang contact aku melalui email atau FB la eh..

36 comments:

pieyaris said...

woww!!cantik!!boleh la buat header tuk pieyaris satu..blh??

Faiz Zaini said...

boleh.. send detail ke FB/email eh.. mofaizmz@yahoo.com

♥ solehah ♥ said...

fuh.junior aku c qyrn pn buat ngn ko jugak.hehe :))

Faiz Zaini said...

owh.. junior ko rupanya.. hehe;)

LynnAiza said...

nice ah!best2..;)

Anonymous said...

WoW beshnyer..kiter nyer pn tersenarai tuh....En paiz kiter nih mmg owang yg sgt kreatif woo...

Faiz Zaini said...

lyn;
oh.. terima kasih..

prof.aziz my bos;
haha.. terima kasih bos.. pe lagi.. mekdi bleh,bos?..

♥ solehah ♥ said...

haha..ya.junior aku bah tuu.. :) ekeke

cik-terompah said...

ak punya plg comel. psl ak de dlm gambo.. hahah..

nur 'afifah :) said...

yeah.! akhirnya.! (:

nur 'afifah :) said...

yeah.! akhirnya.! (:

Khairi Mohd said...

salam cantik ler faiz, aku rasa malu nak minta2. free plak tu. uhuk. jap ku emailkan.

Mohd said...

aku nk gak leh x..chumel la ko wat..ko mmg kreatif..!!!

Faiz Zaini said...

afifah;
send detail eh..

khairi;
huhu.. malu la aku otai mintak header.. boleh je.. send detail ke email eh..

mohd;
hoho.. tq.. contact aku melalui email..

SyedGraphix Dot Com said...

terbaik. mmg lawa.. sries!! waaaa

Raji and Yeen said...

tere owh kau buat header
ad wat tutorial x utk header sblum2 ni?
nak gak blaja yg tlisan2 berwarna best ni

Faiz Zaini said...

syed;
aww.. malu nyer.. teruja.. hahah

raji;
tulisan berwarna? apa tu.. aku ada buat entry colour pallete sebelum ni.. warna nampak cantik kalau kena kombinasi warna tu.. try la..

tutorial?haha.. hasil aku ni pun dari godek2 je.. macam org melukis.. kalu buat skali lagi.. kompem xdapat balik 100% yang sama..

fatian athiea said...

aishk..xsabar nak tunggu turn..

jgn tym gua lu caj sudah.hahaha..







pm ak sal baju uh..




da siap cume tunggu org tmpah..







lau ko nak lmbat sket pun xpe..

Miss Bluepinkiey said...

nak jugak..:)...(terus add dy kat facebook...:))

iwan_dextrous said...

bro mmg terbaek bro..leh bukak kedai pasni..hahahah

Raden said...

aku pun nk tukar header la..cam hape ntah aku gune muke gedabak camtu. lau somel takpe..cis~ takde idea

scya lollita said...

wah , bagusnye free .
x lame lg bole wat bisnes . kayooo kauu!

Faiz Zaini said...

iwan,
haha.. kedai.. ni hobi je.. klu amik upah kena ikut user requirement.. keje aku kat opis pun byk nk kena pikir nk pikir keja luar plak.. hahaha..

amira;
pe lagi.. tukar la.. err.. comei apa..

scya;
hahah.. xde maknanya..

za said...

yg bawah skali tu smart!=)

Anonymous said...

hebat....

Mutiara Bernilai said...

wahhh..kelu 7 saat..

cantik2.. :)

ske2..

Faiz Zaini said...

terima kasih zaza, kahirie dan mutiara :)

aimZz said...

uhuk...nak jugak 1 bleh??hehehehe

Unknown said...

wah!betul ker ni?kita pown ngah cari idea nk tukar header...

klo cm tuh...kita nk gak..klo boleh xnk letak muka..dah bosan tgk muka sndiri.. lol~

nama blog, camtaek..tp xnk letak taek..bole x, agak2???plez..plezz....**tangan menongkat dagu sambil mata terkebil2 bajet comel lau mintak kesian..lol~

camtaek!

CPI said...

erkkk kau MOFAZ budak havoc ado ke? klu iye.. sile mengangguk laju2 hehehe..


eh eh bole ke tolong buat header aku...



pelisssss...

akasia said...

hehe..tetibe je kan comment..sbb tngk blh tlg buat kan header..waaa..da lame sy godek2 blog nih..tapi sampai skang blog sy x de header..x reti..wuu..tolong2...nak jgk bole?..

Faiz Zaini said...

CPI,
bukan.. aku bukan havoc.. lgpun amende tu..

CPI,aimZz,eiffel,akasia,
kita contact pakai email/fb ye..

-->mofaizmz@yahoo.com

eyna azmi said...

cantik la ... buat la untuk kita satu ...

ms. Mermaid said...

Sgat chantek..... super duper la bagai... mr.Mofaizmz.... kite nk satu boleh??? plessss....pless....ples.....

can???? :)

fara ain said...

cantik la..
nk juga hehe

aSmiDar said...

Nak header free jugakk...