Friday, October 29, 2010

Sembang: Repeat Final Piala Malaysia!!


Sejak prestasi pasukan negeri kelahiran aku merudum aku dah tak ikut sangat perkembangan bola sepak tempatan. Macam mana pun aksi untuk final Piala Malaysia 2010 ni memang aku nantikan, aku nak tengok macam mana sengitnya persaingan dua pasukan ini dan adakah perebutan Piala Malaysia ni akan bertukar menjadi medan tempur tomoi, mercun dan botol air? Aku bukan nak provoke.. aku cuma curious.

Kelantan ajak repeat aksi final 2009 dengan misi balas dendam mereka dan Negeri Sembilan dengan misi mempertahankan kejuaraan dengan masing-masing pada ketika ini di bebani dengan isu kecederaan dan masalah dalaman pasukan, tak termasuk pasal soal displin penyokong.

Kita tengok nanti yang mana paling gempak, Hoben Jang Hoben ataupun Gomo Kelate Gomo!!


2 comments:

Dunia Baru said...

Gomo kelate gomo...

harap2 kita main bola dengan tenang..xde isu perang2...heheheh...

Faiz Zaini said...

hehe.. harap2 la xde yg xelok