Saturday, February 26, 2011

Bintang Tiga Naikkan Pangkat Aku!

25 Februari 2011, Kapitan Mirul telah menaikkan pangkat aku menjadi Timbalan Ketua Soljar. Hahaha.. tak sangka betul, serius memang aku join pun sebab dia acu rifle avtomat kalashnikov kat gegendang telinga aku. Dapat timbalan pun kira bagus sebab ada ramai kawan-kawan lain yang berebut jawatan ni dengan aku. Suka di ingatkan aku sama sekali tak mengamalkan politik wang mahupun politik keganasan dalam situasi ni..


Sila abaikan carutan aku kat atas tu.. aku tengah happy sebenarnya sebab berjaya menyiapkan assignment 2 minggu lepas yang dateline-nya esok dalam tempoh semalaman sahaja.. sila jangan amalkan budaya last minute macam aku ye..

Okey, sembang matang.. aku dapat jadi runner-up untuk Edit Photo Battle yang dianjurkan oleh Empayar Bintang Tiga. Diaorang ni memang power dan gerek dalam bab yang melibatkan Photoshop dan HTML (aku puji ni.. sila naikkan nilai prize aku boleh?hahaha..) Oh ya.. aku submit photo ni untuk contest tu..


p/s: hari tu aku ada terbaca satu soalan dalam Blog Pilihan Malaysia, apakah pengalaman manis sepanjang berbloging? haha.. jawapannya "menang contest yang dianjurkan oleh blogger lain dan hasil amatur aku tu dihargai oleh orang lain".

14 comments:

cik-terompah said...

style la beb...

Anonymous said...

aku suka gila tgk style edit pic2 macam ni.

Woofer Storm said...

smrt la edit2 photo ni,tapi tak reti la bro...ehhee

follow sni dgn cool^^

Raden said...

aku cam bese la..ngidam dslr.. cis

sopiah said...

haha nice gambar tu. hikayat budak botak tu yang tak tahan tuh. haha

Faiz Zaini said...

terompah;
haa.. apa yg style..

matahari;
pe lagi.. buat la 1 macam ni

woofer;
ala.. kalau rajin godek mesti boleh.. jom kita belaja godek sama2..

amira;
hehehe.. pe kena mengena dslr dengan entry aku ni.. hahahaha

yang sofea;
terima kasih.. budak tu pun dah tak botak sekarang

fatian athiea said...

congrate & gid luck der..

Faiz Zaini said...

thanks thieya..

SyedGraphix Dot Com said...

*jelesss* sngt style kot

fynahere said...

wuuuuu gilel pandai edit..jeles2

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
bila mana kita menang kontes kira usaha kita amat di hargai..... terharu beb... itu lah kenangan manis

PendekarPetai said...

dah alang2 ngah senang hati.. pe kate ko blanjer aku mkn?? hahaha

Hakim Zailan said...

ko mmg mantap pon photoshop..haha

Raji and Yeen said...

hahaha mmg pengalaman yg manis owh..
manis lgi lepas dpt hadiah der xD