Friday, February 11, 2011

Siapa Annoying Orange?


Korang pernah dengar tak 'Annoying Orange'? Sebenarnya web series ni dah lama, aku tau mende alah ni pun tak lama dulu pas aku tengok adik aku duk terkekek-kekek depan PC.. sekarang dah masuk season 2 dah.. dan diaorang ni femes hanya dengan menggunakan Youtube je.. siap ada merchandise lagi..

Main character web series ni adalah Orange yang aku boleh simpulkan kat sini sebagai sesuatu yang kejam dengan aktiviti utama menghina dan menyakitkan hati mangsa dia dengan kemahiran memutarkan fakta dan ayat. Hehe, aku rasa lawak plak bila dia buat cmtu.. adakah ini bermakna aku seorang yang kejam? Har Har Har!!

Part yang paling aku suka bila mangsa-mangsa dia panggil dia "Hey, you are crazy.." atau "Hey,stupid..".. dan Orange ni akan balas balik camni, "No,I'm not.I'm an orange!!".. haha..

Korang layan je la salah satu video dia yang aku rasa menarik;


Korang boleh layan video-video lain sama ada di website diaorang sendiri atau di Youtube!

p/s: ada orang tanya apasal aku dah lama tak buat CMD tutorial, sebenarnya aku rasa serba salah mengajar korang mende bukan-bukan..(especially bab prank orang.. hahaha)

20 comments:

fatian athiea said...

yeay!!


dpt adiah bfday...









tp lambat sket la tuntut..










skan duk kat U..







agk bz kot..











nakal jgk men prank2 org ni

♥ solehah ♥ said...

annoying durian ko penah jmpe tak??
haha..lagi annoy annoyiing laa. :)

Faiz Zaini said...

keke.. bila masa aku prank? aku wat tutorial la..

eh.. xde kna mengena pun ngn entry ni..

eh eh.. ko komen suka tinggal space besar ke.. trademark eh

Faiz Zaini said...

solehah;
hahaha.. ko nk buat ke annoying durian..

♥ solehah ♥ said...

aku klau adaa durian nie.memg sgt annoy annoyiiing cket..tmbh2 lg tmpt aku skarg.musim durian..satu rumah aku bau durian..smua ah durian.aku masuk kreta pun bau durian..

so.ko dpt conclusion or hipotesis tak dlm komen2 aku nie??haha :)

(eh.asl aku tetiba mrepek merapok dlm blog ko pulak.ish.annoying jugak la solehah nie..)

Raden said...

erkkk...knife!

i said knife!!!!!


aaarrrgghhhh!!

Hakim Zailan said...

HAHAHHAH!
sblom ni tau gak pasal si annoying orange ni.sbb nmpak kat fb,tapi xteringin plak nak tgok..
da tgok video dia kat blog ni klaka gile r plak..mmg sgt annoying r..hahhaha

Anonymous said...

stylo...

Faiz Zaini said...

solehah;
haha.. ok.. aku paham.. tp x malaysia la xmkn durian..

amira;
haha.. tu pun salah 1 part yg menarik gak..

hakim;
hahah..tau xpe..

kahirie;
yap.. mmg stylo..

cik-terompah said...

adoi aiiiiiiii....

fatian athiea said...

ak jnji akn stdy btol2 psl smue ni.












bile add time free nnti..













ak serious nak blaja sal multimedia ni kot..












ak dah jeles tgk rmi org pndai2.hehhe

Faiz Zaini said...

boleh je.. aku pun bkn ada blaja scara rasmi pun suma ni.. aku bdak engineering.. semuanya hobi aku..

p/s:kita blaja sama2 ar.. aku pn byk nk kena godek lg ni..

Eyka said...

nice la video ni! suke! ^^

♥ solehah ♥ said...

adess.haha..x malaysia klau x mkn durian..huwaa... :D

Berto said...

WASSSAAAAABEEEE (whats up),
keh2, annoying orange mmg best, stiap jumaat mesti bukak menda ni nak tgk video baru dia

Raji and Yeen said...

hahahah memang ak rasa nk gigit2 jer orange nih ;D
annying sokmo

fynahere said...

haha dia ni memang anoying abes! geram tol! hey apple! haha

Qaseh Dalia said...

faiz mare saye ke huk2...sabar bang ngee larikk

Eza said...

hehehe..mmg annoying

Robot | Sakti said...

memang annoying.

hahahaha