Monday, January 31, 2011

Apabila Doraemon Menjadi Watak Lain!!


Hahaha.. aku tak minat pun sebenarnya dengan kucing tak de telinga ni.. tapi masa aku tengah browsing pasal Doraemon ni aku jumpa sesuatu yang menarik untuk dikongsi dengan korang.. Ada banyak lagi sebenarnya tapi malas plak nak match-kan dengan watak asal. Korang tanya pakcik Google kompem dia tau.. :)


Ada banyak lagi watak macam Marvel Hero, Transformers, Gundam.. search je Google.. kompem ada.. Apa pun yang ni adalah Doraemon paling ganas aku pernah nampak.. Har Har Har!!


9 comments:

iwan_dextrous said...

watak sinchan x ad ke.haha

Hakim Zailan said...

har3!!!lawak dol..
kreatif gile mangaka nih..hahahha

Raji and Yeen said...

hahaha menakutkan btol doreamon ganas =.="
tpi yg lain cute jer owh

Robot | Sakti said...

hilang kecomelan doremon bila kuar gambar yang last tu.

Faiz Zaini said...

comel ke doraemon? bulat je aku tengok..

p/s: dulu bapak aku xkasi tengok doraemon.. sebab ada watak macam nobita tu

cik-terompah said...

aku nak bela doraemon ..
bole ak jadi sizuka.. kahkahakah

as said...

HA HA HA.

gempaklah dorae monn !!

♥ solehah ♥ said...

jap2..yg star wars tu ala2 mirul ckit.hahahaha.. *gelak jahat.. :D

fatian athiea said...

sailormoon ??


grrr..




akn gua usulkan psl header..









thanx beb..