Monday, November 22, 2010

Contest Makan Ayam!!

Aku tengah blogwalking jumpa satu contest ni, senang.. xpayah merepek tulis entry panjang-panjang.. just snap pic korang makan ayam dan create satu entry bertajuk 'Contest Makan Ayam'. Aku duk godek-godek folder tak jumpa plak pic gelojoh aku.. jumpa yang ni je.. hentam sudah.. hehehe.. Jom join reramai dengan klik banner di bawah ni.. xmo join pun xpe pasal kurang la competitor aku dan secara xlangsung peluang aku cerah.. hahahaha...



Ni satu-satunya pic yang ada gambar ayam dalam simpanan aku.. bleh tak?boleh la kot..

4 comments:

Sofiayantie said...

gud luck ya.. :)

Ayeem Jemain said...

hahaha. boleh la tu.. ;D thanks bro sudi join! ;)

Abu Luqman said...

salam ziarah sini malam

wannurfazrini said...

wow KR tuuu . goodluck yeh :)