Friday, November 26, 2010

Kids & Baby Photo Contest

Hoh, aku kena tag dengan Ain Ilyana untuk join contest ni. Tak pe, sebagai lelaki yang agak gentle aku sahut cabaran walaupun hadiah dia aku tak boleh pakai.. dan senarai contestant dah panjang!! Contest ini adalah anjuran SweetLikeKisses.

Banner Contest
Setiap contest mesti ada reward kan? so reward contest ni adalah earring dari lazo diamond jewellery.white gold.

Tarikh tutup adalah 30 November 2010. Bagaimanapun tuan contest boleh tamatkan contest ni sesuka hati dia..
Contest  ni mewajibkan contestant meletakkan pic anda zaman baby,zaman anda budak budak,gambar adik anda,gambar anak anda,gambar anak saudara anda..

So,aku letak la pic aku ni dan aku suka pic ni.. 

Aku memang rider sejak azali!!
Lepas tu kena tag 8 orang maksimum. So, aku tag kengkawan dan geng blogger aku nih;
Cik Ashkan
Incik Hedayat7
Incik Angin
Cik Linda
Cik Nana
Prof Emiritus Aziz
Cik Yana
Incik Pengetua Skoloh

9 comments:

Nana said...

laa mn plak aku nk korek gambo aku time kanak2 ribena ni auwww

muhammad zaaid - lanzaafame said...

bro, minat dslr? kalau minat, boleh tukar2 pendapat/idea. sy pun takdela pandai sangat. :D

btw ni contoh photo sy. http://quaresma104.blogspot.com/2010/09/apela-nak-cakap-tengok-jelaa.html

Hedayat said...

menarik ni .. nanti aku upload pic aku baby

mijieywardie said...

pic time darjah 1 ada la.. bley join gak ke?? hehe..

Faiz Zaini said...

bleh la.. hehe

Cik Goyos /Goyos-chan said...

tomey nyer dia hik hik~

Unknown said...

hahaha.. comel giler duduk dlm bakul.. :D

Hellioz said...

rider?

ade blog?


ok
salute...

::ThisIsNotMe:: said...

wah... unik gambar2 tu..